AK PARTİ İLÇE BAŞKANI VELA’DAN ÇÖP TEPKİSİ
AK PARTİ İLÇE BAŞKANI VELA’DAN ÇÖP TEPKİSİ
CHP’li Didim Belediyesi’ni günü kurtaran açıklamalar yapmak yerine asli görevlerine odaklanmaya davet ediyoruz.
AK PARTİ İLÇE BAŞKANI VELA’DAN ÇÖP TEPKİSİ
AK Parti Didim İlçe Başkanı Mehmet Vela, Didim’in çeşitli mahallelerinden çekilen çöp görüntüleri ile ilişkin sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada Didim Belediyesini göreve davet etti.
Yapılan açıklamada
“BASINA VE KAMUOYUNA
Didim’in çeşitli mahallelerinde çekilen bu görüntüler ne yazık ki ilçemizin karşı karşıya bırakıldığı tablonun özetidir.
Turizmle anılan, her yıl yüz binlerce misafiri ağırlayan Didim’de sokakların, boş arazilerin ve yaşam alanlarının çöp, moloz ve atık yığınlarıyla dolu olması kabul edilemez bir durumdur.
Vatandaşlarımızın uzun süredir dile getirdiği temizlik ve çevre sorunları her geçen gün daha da büyümekte, ilçemizin görüntüsüne, çevre sağlığına ve turizm potansiyeline zarar vermektedir. Temizlik hizmetleri belediyeciliğin en temel görevidir. Ancak bugün gelinen noktada Didim’in birçok bölgesinde çöp yığınları adeta kalıcı hale gelmiştir.
Bu görüntüler sadece çevre kirliliği değil; aynı zamanda halk sağlığı açısından da ciddi risk oluşturmaktadır. Özellikle yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte kötü koku, sinek ve haşere sorununun büyümesi kaçınılmazdır.
CHP’li Didim Belediyesi’ni günü kurtaran açıklamalar yapmak yerine asli görevlerine odaklanmaya davet ediyoruz.
Didim’in sokakları, boş arazileri ve yaşam alanları kaderine terk edilemez.
Vatandaşlarımız adına soruyoruz:
Didim’i yönetenler bu görüntülerden memnun mu?
Bizler temiz, düzenli ve yaşanabilir bir Didim istiyoruz. Didim’in “çöp kenti” görüntüsüyle anılmasına asla razı değiliz.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.” İfadelerine yer verildi.
Hüraydın Haber Merkezi
Aydın HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.






