NCDT
İşeri
Didim Seyahat
Yavuz

KUŞADASI BELEDİYESİ AŞURE BEREKETİNİ 8 BİN KİŞİ İLE PAYLAŞTI

Gündem (Web Sitesi) - Web Sitesi | 24.07.2024 - 16:10, Güncelleme: 24.07.2024 - 16:10 2548+ kez okundu.
 

KUŞADASI BELEDİYESİ AŞURE BEREKETİNİ 8 BİN KİŞİ İLE PAYLAŞTI

. Aşurenin birlik, beraberlik, paylaşım ve bereket sembolü olduğunu belirten Başkan Vekili Ethem Kerim “Kentimizde bir Muharrem ayını daha sevgi, dostluk ve dayanışma duyguları ile tamamlayarak aşuremizi paylaştık. Herkese afiyet olsun”
KUŞADASI BELEDİYESİ AŞURE BEREKETİNİ 8 BİN KİŞİ İLE PAYLAŞTI Muharrem ayı nedeniyle aşure ikramında bulunan Kuşadası Belediyesi, her yıl olduğu gibi bu yıl da aşure bereketini kent sakinleri ile paylaştı. Kentin 6 farklı noktasında yapılan aşure ikramı büyük ilgi gördü. Kuşadası Belediyesi bu yıl Muharrem ayında aşurenin bereketini 8 bin kişiyle paylaştı. Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından İsmail Cem Dostluk ve Barış Meydanı, İkioluklu Mevkii, İkiçeşmelik, Karaova, Davutlar ve Güzelçamlı mahallelerinde kurulan çadırlarda vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu. İsmail Cem Dostluk ve Barış Meydanı’nda gerçekleşen aşure ikramına Kuşadası Belediye Başkan Vekili Ethem Kerim ile Kuşadası Belediye Başkan Yardımcısı Yusuf Atak katıldı. Aşurenin birlik, beraberlik,  paylaşım ve bereket sembolü olduğunu belirten Başkan Vekili Ethem Kerim “Kentimizde bir Muharrem ayını daha sevgi, dostluk ve dayanışma duyguları ile tamamlayarak aşuremizi paylaştık. Herkese afiyet olsun” dedi.   HÜRAYDIN HABER
. Aşurenin birlik, beraberlik, paylaşım ve bereket sembolü olduğunu belirten Başkan Vekili Ethem Kerim “Kentimizde bir Muharrem ayını daha sevgi, dostluk ve dayanışma duyguları ile tamamlayarak aşuremizi paylaştık. Herkese afiyet olsun”

KUŞADASI BELEDİYESİ AŞURE BEREKETİNİ 8 BİN KİŞİ İLE PAYLAŞTI

Muharrem ayı nedeniyle aşure ikramında bulunan Kuşadası Belediyesi, her yıl olduğu gibi bu yıl da aşure bereketini kent sakinleri ile paylaştı. Kentin 6 farklı noktasında yapılan aşure ikramı büyük ilgi gördü.

Kuşadası Belediyesi bu yıl Muharrem ayında aşurenin bereketini 8 bin kişiyle paylaştı. Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından İsmail Cem Dostluk ve Barış Meydanı, İkioluklu Mevkii, İkiçeşmelik, Karaova, Davutlar ve Güzelçamlı mahallelerinde kurulan çadırlarda vatandaşlara aşure ikramında bulunuldu.

İsmail Cem Dostluk ve Barış Meydanı’nda gerçekleşen aşure ikramına Kuşadası Belediye Başkan Vekili Ethem Kerim ile Kuşadası Belediye Başkan Yardımcısı Yusuf Atak katıldı. Aşurenin birlik, beraberlik,  paylaşım ve bereket sembolü olduğunu belirten Başkan Vekili Ethem Kerim “Kentimizde bir Muharrem ayını daha sevgi, dostluk ve dayanışma duyguları ile tamamlayarak aşuremizi paylaştık. Herkese afiyet olsun” dedi.  

HÜRAYDIN HABER

Aydın HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve siteye yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.